У системі управління якістю освіти взагальноосвітньому навчальному закладі особливе місце належить атестації педагогічних працівників як складному управлінському інструменту, що з однієї сторони спрямований на визначення рівня якості виконання педагогічними працівниками посадових обов’язків, встановлення, перевірку та підтвердження рівня кваліфікації, визначення відповідності займаній посаді, а з іншої, сприяє активізації творчої професійної діяльності, підвищенню ефективності праці, а також є формою морального та матеріального стимулювання діяльності педагогів.Атестація педагогічних працівниківє основною рушійною силою відродження та створення якісно нової національної системи освіти.
Орієнтовний алгоритм дій педагогічного працівника, який атестується:
1. Вивчення Типового положення про атестацію педагогічних працівників України. до 10 вересня
2. Співбесіда щодо проходження атестації. 10-18 вересня
3. Надання до атестаційної комісії документів щодо підвищення кваліфікації. до 10 жовтня
4. Ознайомлення з поданням керівника установи щодо позачергової атестації медпрацівників, які знизили рівень професійної діяльності. до 10 жовтня
5. Ознайомлення з графіком атестації під розпис. 20-25 жовтня
6. Складання та узгодження індивідуального плану підготовки та проходження атестації. 25-30 жовтня
7. Виконання індивідуального плану підготовки та проходження атестації. Жовтень - березень
8. Участь у оформленні атестаційних матеріалів. лютий – березень
9. Ознайомлення з атестаційним листом під розпис. за 10 днів до засідання атестаційної комісії
10. Участь у засіданні атестаційної комісії. Згідно плану роботи
11. Отримання атестаційного листа з рішенням комісії відповідного рівня. в тижневий термін після засідання комісії
Коментарi