Діагностична картка класного керівника
________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
Стаж роботи як класного керівника ___________________
№ | Змістові аспекти діяльності класного керівника | Володію | Потребую допомоги |
І. Вивчення соціально-педагогічних умов діяльності класного колективу | |||
1 | Вивчення культури поведінки учнів | ||
2 | Вивчення запитів, нахилів, інтересів учнів | ||
3 | Педагогічний аналіз контингенту учнів, які потребують особливої уваги | ||
4 | Вивчення рівня вихованості учнів | ||
5 | Педагогічна діагностика | ||
ІІ. Планування та розробка основних напрямів роботи | |||
1 | Планування роботи класного керівника | ||
2 | Планування виховних заходів | ||
3 | Організація учнівського самоврядування | ||
ІІІ. Організація роботи з класним колективом | |||
1 | Організація роботи із запровадження національних традицій, звичаїв та обрядів, виховання поваги до рідної мови | ||
2 | Розвиток творчих інтелектуальних здібностей, залучення до різноманітної діяльності за інтересами | ||
3 | Організація морально-правового виховання | ||
4 | Надання допомоги в організації роботи органам учнівського самоврядування | ||
5 | Проведення заходів | ||
ІV. Робота з батьками | |||
1 | Організація та проведення батьківських зборів | ||
2 | Організація педагогічного навчання батьків | ||
3 | Залучення батьків до організації виховної роботи в класі | ||
4 | Організація роботи батьківського комітету | ||
5 | Планування роботи з батьками учнів |
Коментарi