План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

у Переяславській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3

2019 -2020 н.р.

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Діагностичний етап

1.

Створення бази інструментарію для

діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах.

Усі категорії

учасників

освітнього

процесу

Вересень

Практичний психолог

2.

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

– спостереження за міжособистісною

поведінкою здобувачів освіти;

– опитування (анкетування) учасників

освітнього процесу;

– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів здобувачів освіти;

– соціальне дослідження наявності

референтних груп та відторгнених в

колективах;

– визначення рівня тривоги та депресії

здобувачів освіти.

Протягом року

Практичний психолог

Соціальний педагог

Класні керівники

Інформаційно - просвітницькі заходи

1.

Обговорення питання протидії булінгу (цькуванню) на батьківських зборах.

Батьки

здобувачів освіти

Протягом року

Класні керівники

2.

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу (цькуванню) та кібербулінгу для своєї дитини.

Батьки

здобувачів освіти

Протягом року

Практичний психолог

3.

Засідання МО класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу (цькуванню) серед учасників освітнього процесу».

Класні керівники

Жовтень

Практичний психолог

Соціальний педагог

4.

Анкетування учнів школи «Насильство та його прояви в учнівському середовищі».

Здобувачі освіти

5-9 класів

Протягом року

Практичний психолог

5.

Розробка пам`ятки «Маркери булінгу (цькуванню)».

Педагоги

Протягом року

Практичний психолог

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1.

Проведення ранкових зустрічей з метою

формування навичок дружніх стосунків.

Здобувачі освіти

1-4 класів

Протягом року

Класоводи

2.

Заняття з елементами тренінгу: «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Підліткові компанії», «Профілактика булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі» «Вчимося безпечної поведінки в інтернеті».

Здобувачі освіти

5-11 класів

Протягом року

Соціальний педагог

3.

Виховні години «Віртуальний терор і

кібербулінг».

Здобувачі освіти

5-11 класів

Протягом року

Класні керівники

4.

Перегляд відеоматеріалів: «Булінг. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання і захист дитини».

Здобувачі освіти

5-9 класів

Протягом року

Класні керівники

5.

Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в мережі Інтернет».

Здобувачі освіти

2-4 класів

Протягом року

Практичний психолог

Соціальний педагог

6.

Консультаційні бесіди «Алгоритм дій у разі виявлення проявів булінгу (цькуванню) (протиправних дій).

Здобувачі освіти

Протягом року

Практичний психолог

Соціальний педагог

Психологічний супровід

1.

Діагностика стану психологічного клімату класу.

Здобувачі освіти

5-11 класів

Протягом року

Практичний психолог

2.

Спостереження під час навчального процесу.

Здобувачі освіти

1-11 класів

Протягом року

Практичний психолог

3.

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу.

Здобувачі освіти

Протягом року

Практичний психолог

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.